Helaas kan onderstaande workshop niet doorgaan. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via de genoemde telefoonnummers of mailadressen.

Werkende handen

Gun je hoofd een pauze
En zet je handen aan het werk
Je hoofd maakt overuren
We hebben het druk, druk, druk.

PAUZE!

Sacha Brienesse en Nina Veluwenkamp geven op donderdag 17 augustus van 14.00 tot 17.00 uur een workshop in Museum Nagele. Deze kunstenaars tonen daar momenteel hun expositie 'Van Vensters naar Verhalen' en komen nu ook met hun mobiele atelier ‘Het Fabriekt' naar Nagele. Deelnemers aan de workshop gaan aan de slag met blokken, klei en gips. Het eindresultaat is een handgemaakte tegel, en zeker zo belangrijk, rust.

Kom uit je hoofd en kruip in je handen.
Het grote genieten van een heerlijke flow.
Je handen doen het werk en je hoofd beleeft het plezier.

Het minimum aantal deelnemers voor de workshop is 10 personen; de kosten bedragen € 37,50 p/p. U kunt dit bedrag tijdens de workshop contant voldoen. Informatie over de inhoud van de workshop kunt u opvragen bij Sacha Brienesse, info@atelierchanger.nl, telefonisch 06 4868 9516. Zie ook www.atelierchanger.nl

Aanmelden voor de workshop uiterlijk dinsdag 15 augustus via info@museumnagele.nl onder vermelding van ‘Workshop 17 augustus 2017’, of telefonisch 06 5192 8066 (Marina de Jong) of 0527 652562 of 06 1285 6592 (Anjo Geluk)

U bent natuurlijk ook van harte welkom om bij deze workshop te komen kijken. Wilt u komen als belangstellende bij de workshop, dus zonder mee te doen, checkt u dan woensdagavond 16 augustus na 20 uur even op onze website of de workshop doorgaat.

Een bezoek aan Museum Nagele is voor onze vrijwilligers, Vrienden/donateurs en sponsors gratis, anderen betalen € 5,-- entree.

Gesprek laden