Tijdelijke expositie: Golf van Tijd

Marianne Alting-Brooijmans

Mijn schilderijen en tekeningen ontstaan uit mijn ervaring. De inspiratie ligt in De Biesbosch waar ik ben opgegroeid in de vakanties: de vrijheid van de ruimte en de ontmoeting met de natuur. De rest van het jaar het internaat: wereld van regels en heimwee naar vrij zijn. Tussen deze twee werelden beweegt mijn zoeken naar contact en verbinding, de kwetsbaarheid van het leven.

Inge Hoefnagel

Noordoostpolder: nieuw, onbekend land, maakbaar land, een indeling met strakke, rechthoekige vlakken, harde werkers op functionele boerderijen. Deze indrukken heb ik met materialen als hout, gips, keramiek en haakgaren zichtbaar en tastbaar gemaakt. Mijn werk bestaat uit foto's, objecten en een deken als de kleurige barcode van de polder.l

Tijdens de opening op 1 maart voert Hanneke Potthoff samen met haar dansgroep een dans uit rond het thema Golf van Tijd.

Klik hier voor meer informatie over Marianne Alting Brooijmans

Klik hier voor meer informatie over Inge Hoefnagel

De expositie is te bezichtigen tot en met 31 mei 2015.