Op 7 december organiseert Het Vrijwilligerspunt weer een vrijwilligersmarkt in FlevoMeer Bibliotheek Noordoostpolder in Emmeloord. Ook Museum Nagele is daar aanwezig van 16.00 tot 19.30 uur.

Als vrijwilliger van Museum Nagele heeft u gratis toegang en elke 3 maanden krijgt u een uitnodiging voor de feestelijke opening van de nieuwe expositie, die in het teken staat van architectuur of kunst. Nieuwe vrijwilligers worden uiteraard ingewerkt en via onze Museumbrief geïnformeerd.

Vindt u het leuk om als gastheer of gastvrouw mee te draaien in de enthousiaste groep van vrijwilligers, die 1 keer per 6 weken ervoor zorgt dat Museum Nagele open kan zijn?
Of ligt uw interesse op het gebied van een bestuursfunctie, van het mee-organiseren van tijdelijke exposities of wilt u ervoor zorgen dat het buitenterrein netjes blijft?
Neemt u dan contact op met het bestuur via info@museumnagele.nl of meld u bij ons aan op de vrijwilligersmarkt op

Gesprek laden