#
Magische vergelijkingen, presentatie door exposant Han Lammers. Geannuleerd.
#
In verband met mogelijke andere drukte rondom 5 december is de opening van deze nieuwe wisselexpositie een week later dan u gewend bent, nl. op 10 december. De expositie is al te bezichtigen vanaf 30 november.
Op zaterdag 25 en zondag 26 november 2017 is in Museum Nagele 2 dagen de expositie 'Nagele te Kijk' te bewonderen. Bewoners van Nagele en vrijwilligers van Museum Nagele kunnen hun bijzondere verzameling of hobby laten zien aan anderen. In verband met deze speciale 2-daagse is er van 23 t/m 26 november geen andere wisselexpositie in Museum Nagele.
In verband met deze speciale 2-daagse is er van 23 t/m 26 november geen andere wisselexpositie in Museum Nagele. In 2017 organiseert Museum Nagele net als in 2014 'Nagele te Kijk'. Alle Nagelezen en vrijwilligers van Museum Nagele krijgen dan 2 dagen de gelegenheid hun hobby`s te laten zien in Museum Nagele.
Sacha Brienesse(-Janzee) en Nina Veluwenkamp exposeren vanaf 1 juni 2017 schilderijen en glas. De feestelijke opening van deze expositie is in verband met het pinksterweekend iets later, namelijk op 11 juni. De expositie duurt tot en met 27 augustus 2017.
Bij de expositie 'Signalen van Louis van Gasteren' is een gevarieerd filmprogramma samengesteld. Aanvang steeds 19.30 uur. Iedere voorstelling begint met de film 'In Memoriam'. Via de Agenda vindt u per film een korte beschrijving.