Nieuwsarchief

Schilderen met de elementen! De polderklei als inspiratiebron voor het thema 'Sporen'.
​Helaas kan bovenstaande workshop niet doorgaan. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via de genoemde telefoonnummers of mailadressen.
Op 5 november, 14.00 - 15.30 uur, geeft Silvia Borgers een workshop voor kinderen 'Klei, je mooiste nachtmerrie'. Kosten: € 5,--. Ouders mogen helpen. De kinderen nemen hun werk mee naar huis.
Wegens omstandigheden hebben we bovenstaande workshop helaas moeten annuleren. Deelnemers, die zich hebben ingeschreven, krijgen via de mail bericht.
Op 16 oktober verzorgden Nelleke Ponsteen en Loes van Griensven een workshop mailart. De deelnemers hebben genoten en gingen allemaal met een mooie, decoratieve envelop naar huis.
Op zondag 16 oktober, 14.00 - 16.00: Nelleke Ponsteen en Loes van Griensven verzorgen een Workshop mailart (enveloppe maken).
Tijdens de expositie 'Wat speelt er?' worden er diverse workshops en demonstraties gegeven.