Nieuwsarchief

Bij de expositie 'Signalen van Louis van Gasteren' is een gevarieerd filmprogramma samengesteld. Aanvang steeds 19.30 uur. Iedere voorstelling begint met de film 'In Memoriam'. Via de Agenda vindt u per film een korte beschrijving.
4 december 2016: opening 'Signalen van Louis van Gasteren', expositie met films en kunst van Louis van Gasteren. De expositie is te bezichtigen vanaf 1 december 2016 tot en met 28 mei 2017. De opening op 4 december is voor genodigden.
Tijdens de expositie 'Wat speelt er?' worden er diverse workshops en demonstraties gegeven.
Op dinsdag 14 juni van 14 tot 16 uur geeft Mathilde Jongbloed aan de vrijwilligers van Museum Nagele informatie over de huidige expositie 'Wat speelt er?'.