Nieuwsarchief

Tijdens de expositie 'Wat speelt er?' worden diverse workshops en demonstraties gegeven.
Op 6 maart verrichtte Jorrit van Bavel, kunstverzamelaar en bestuurslid van de Ahold Art Foundation, de opening van de tijdelijke expositie '1 + 1 = 0'. De heer Van Bavel is ook bereid gevonden om een lezing te geven op 17 april. De titel van deze lezing is: 'De geschiedenis van de Nul-kunst'.
Op dinsdagmiddag 8 maart geeft Henk van Beek, exposant op de wisselexpositie '1 + 1 = 0' informatie over zijn werk aan de vrijwilligers van Museum Nagele. Kunstenaar Van Beek vertelt over zijn huidige expositie en over de relatie met de Nul-kunst of de Zero-kunst uit de jaren 60. De afgelopen jaren is deze Nul-beweging herontdekt en is er nationaal en internationaal zeer veel belangstelling voor.
Zondagmiddag 28 februari is de laatste dag van de expositie 'VIER' in Museum Nagele. Van 14 tot 16 uur is er een feestelijke afsluiting van deze expositie: de finissage. Kunstwerken worden met grote korting te koop aangeboden.
Diplodocus Deks is een vlijmscherpe komedie over de bouw van een dinopretpark, in een ingeslapen gemeenschap waar dinosaurusbotten zijn gevonden, maar de bewoners liefst alles willen houden zoals het is.