Nieuwsarchief

Sacha Brienesse(-Janzee) en Nina Veluwenkamp exposeren vanaf 1 juni 2017 schilderijen en glas. De feestelijke opening van deze expositie is in verband met het pinksterweekend iets later, namelijk op 11 juni. De expositie duurt tot en met 27 augustus 2017.
#
Bij de expositie 'Signalen van Louis van Gasteren' is een gevarieerd filmprogramma samengesteld. Aanvang steeds 19.30 uur. Iedere voorstelling begint met de film 'In Memoriam'. Via de Agenda vindt u per film een korte beschrijving.
Op 7 december organiseert Het Vrijwilligerspunt weer een vrijwilligersmarkt in FlevoMeer Bibliotheek Noordoostpolder in Emmeloord. Ook Museum Nagele is daar aanwezig van 16.00 tot 19.30 uur.
4 december 2016: opening 'Signalen van Louis van Gasteren', expositie met films en kunst van Louis van Gasteren. De expositie is te bezichtigen vanaf 1 december 2016 tot en met 28 mei 2017. De opening op 4 december is voor genodigden.
Op zaterdagmiddag 26 november, 13:30-16:30 uur, geeft Vereniging Hendrick de Keyser aan haar leden uitleg over de plannen voor de Karwijhof. Ook niet-leden van Vereniging Hendrick de Keyser zijn op deze middag welkom.
Op 5 november, 14.00 - 15.30 uur, geeft Silvia Borgers een workshop voor kinderen 'Klei, je mooiste nachtmerrie'. Kosten: € 5,--. Ouders mogen helpen. De kinderen nemen hun werk mee naar huis.
Wegens omstandigheden hebben we bovenstaande workshop helaas moeten annuleren. Deelnemers, die zich hebben ingeschreven, krijgen via de mail bericht.