NLdoet logo 230 x 230.jpgI.v.m. ontwikkelingen rondom het coronavirus wordt NLdoet in Museum Nagele verzet naar een nog nader te bepalen datum.

Ook dit jaar doet Museum Nagele weer mee aan NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwilligerswerk in de spotlights en nodigt iedereen uit om een dagje de handen uit de mouwen te steken. Voor Museum Nagele is het een mooie kans om nieuwe vrijwilligers aan te trekken en natuurlijk om klussen geklaard te krijgen. Onze klus is getiteld ‘Kraakhelder en energiezuinig in de bestuurskamer van Museum Nagele’. Ook inzet voor een andere klus of een kennismaking als toekomstig vrijwilliger is mogelijk.

Wilt u ons een dagje helpen of wilt u vrijwilliger bij Museum Nagele worden? Aanmelden kan via info@museumnagele.nl of kijk op www.nldoet.nl