Open Monumentendag 2024-1 - Foto Museum Nagele.jpg

Op 14 en 15 september zijn het weer 'Open Monumentendagen'. Het thema dit jaar is 'routes, netwerken, verbindingen'.

U kunt naast een gratis bezoek aan Museum Nagele en Huis Polman bijv. een rondwandeling maken in Nagele langs 16 beschreven highlights. De routekaart ziet u in Museum Nagele en vindt u ook op het grote bord ‘Welkom in Nagele’ op het open middenterrein. De wandeling start bij Museum Nagele.

Een andere mogelijkheid is de rondwandeling met een audiotour op uw eigen telefoon via de zoekfunctie in Google. De titel is ‘Ommetje Nagele’, van reisjournalist Sander Groen. Deze route heeft in de Volkskrant gestaan. Deze route start eveneens bij Museum Nagele en eindigt bij Huis Polman.

Museum Nagele en Huis Polman zijn geopend van 13 tot 17 uur. Beide dagen hoeft u geen entree te betalen.