Rondleiding bij Rietveldwoningen - Foto Museum Nagele 230 x 230.jpg

Dag van de Architectuur in Nagele, 17 juni 2023

Arrangement Museum Nagele en Museumhuis Polman

Op zaterdag 17 juni, de Dag van de Architectuur, bieden Museum Nagele en Museumhuis Polman samen een arrangement aan.
Het combiticket van € 11 biedt die dag iets extra`s. Met dit ticket krijgt u toegang tot Museum Nagele en Museumhuis Polman én op die dag ook als extra een rondwandeling met een lokale gids.

De rondwandeling met gids start vanuit Museum Nagele. Wilt u deelnemen aan dit arrangement, dan bent u voor de eerste groep welkom in Museum Nagele vanaf 13.00 uur en voor de tweede groep vanaf 14.00 uur. De eerste groep vertrekt om 14.00 uur voor de wandeling, de tweede groep gaat wandelen om 15.00 uur. De wandelingen sluiten af met een bezoek aan Museumhuis Polman.

Beide musea zijn geopend van 13.00 uur tot 17.00 uur.

Wilt u verzekerd zijn van deelname aan deze ’quick-walks’ door Nagele, meldt u dan snel aan via info@museumnagele.nl

Wilt u laten weten of u wilt deelnemen aan de groep met gids van 14.00 uur of aan de groep van 15.00 uur en met hoeveel personen?