Tijdens het Tulpenfestival - van 21 april t/m 7 mei -  zijn Museum Nagele en Museumhuis Polman in Nagele extra middagen geopend, namelijk ook op 25 en 26 april en op 2 en 3 mei, van 13 tot 17 uur. In beide musea kunt aan de kassa onze voordelige combi-tickets kopen.

Ook is er in de hal van Museum Nagele een kleine expositie met fotobeelden van tulpen te zien: 'Tulpentijd'. Deze prachtige fotobeelden zijn gemaakt door Alice Valk.

Vergane Glorie - Foto Alice Valk 230 x 345.jpg

Vergane glorie - Foto Alice Valk