Tussen droom en werkelijkheid, Toos Meijer-Oskam - Foto Museum Nagele 300 x 300.jpg

Tussen droom en werkelijkheid, Toos Meijer-Oskam
Foto Museum Nagele

De expositie is verlengd tot en met 30 mei 2021.

Kunstenaarscollectief KUP-11uit Lelystad exposeert in samenwerking met kunstenaars van StEK (Stichting Ermelo’s Kunstcollectief) en gastexposant Trudi de Kreek divers werk.

Met het thema ‘Kunst en cultuur van de 20e eeuw’ willen de 25 deelnemende kunstenaars een ode brengen aan een aantal stromingen en specifieke kunstenaars uit de vorige eeuw. De expositie omvat zowel schilderijen en beelden als papierkunst en enkele kledingstukken. Het resultaat is een indrukwekkend eerbetoon aan de kunst waar velen mee zijn opgegroeid. Rondlopend op de expositie herkent u bekende kunststromingen zoals Kubisme, Expressionisme, De Stijl, Popart en Op Art en de inspiratie vanuit kunstenaars zoals Camille Claudel, Henri Matisse, Jan Schoonhoven, Pablo Picasso en Sonia Delaunay.

De gehele expositieperiode zijn regelmatig exposanten aanwezig om u te ontmoeten en u te informeren over hun werk. Zie hiervoor de agenda op onze website.

Deze expositie mag u niet missen!

Gezien de ontwikkelingen rondom corona zijn we genoodzaakt deze keer af te zien van een feestelijke openingsbijeenkomst.
We nodigen u uit de expositie te bezoeken tijdens onze openingstijden op basis van de dan geldende regelgeving. Raadpleeg altijd vóór uw bezoek www.museumnagele.nl.