20111019, Viktor Majdandžić - Foto Museum Nagele 230 x 146.jpg

Op 5 september 2021 vindt voor genodigden de opening plaats van de 'Solo-expositie Viktor Majdandzic'.

De opening wordt verzorgd door Doesjka Majdandzic, zijn middelste dochter, en door zijn kleindochter Sharene Klein.
Doesjka is stedenbouwkundige. Zij legt een link tussen het landschap en de architectuur van Nagele en de structuren van Viktor`s werk. Sharene is medebestuurslid van Stichting Viktor Majdandzic`s Art Foundation; zij leest gedichten voor.

Klik hier voor de tekst 'Schilderen is geologie bedrijven', bij de opening uitgesproken door zijn dochter Doesjka Majdandžić.

Klik hier voor meer informatie over Viktor Majdandzic.

Lees hier de recensie over het werk van Viktor Majdandzic op de website van The International Confederation of Art Critics.