Museum Nagele - Foto Museum Nagele.jpg

Op open Monumentendagen 2023 bieden Museum Nagele en Museumhuis Polman/Vereniging Hendrick de Keyser in Nagele een gezamenlijk arrangement aan.

Op beide dagen start om 14.00 en 15.00 uur een rondleiding met gids. De route gaat vanuit Museum Nagele, via  PKN-kerk 'De Ruimte' door het dorp Nagele naar Museumhuis Polman, Karwijhof 20. Ook het vakantiehuis van Vereniging Hendrick de Keyser, Karwijhof 19, is te bezichtigen!

Voor dit arrangement betaalt u slechts € 11,00 p.p., te voldoen bij uw start in Museum Nagele.

We adviseren u een half uur van te voren aanwezig te zijn. U kunt dan eerst in Museum Nagele de film 'Een nieuw dorp op nieuw land' zien: de film van cineast Louis van Gasteren over de ontstaansgeschiedenis van Nagele.

Zaterdag en zondag zijn er tevens een aantal optredens van het trio Vasari uit Steenwijk met muziek uit de Renaissance.

Zowel Museum Nagele als de beide huizen van Vereniging Hendrick de Keyser in de Karwijhof zijn die beide dagen open van 11.00 - 17.00 uur.