‘Nagele te Kijk’ in het weekend van 26 en 27 november 2022

2022 Nagele te Kijk.jpg Museum Nagele organiseert dit jaar weer een ‘Nagele te Kijk’. Inwoners van Nagele en vrijwilligers van Museum Nagele zetten een weekend lang hun verzameling en/of hobby ‘te kijk’ in het museum. Diverse creatieve uitingen zijn te bezichtigen zoals schilderijen, tekeningen, beelden, keramiek, textiel, glaswerk, mozaïek en werken van hergebruikt materiaal.
In een boekenstand zijn diverse boeken en DVD ’s over de ontstaansgeschiedenis en architectuur van Nagele te koop voor kleine prijzen.

Museum Nagele is meer dan een museum. Het koestert het erfgoed van het Nieuwe Bouwen. Het museum staat voor de identiteit van dit bijzondere dorp. Behalve de functie als ontmoetingsplek, draagt het museum ook in belangrijke mate bij aan het culturele leven.

Het evenement is gratis toegankelijk voor bezoekers.

Kortom, de ingrediënten zijn aanwezig voor een mooi, gezellig en kunstzinnig weekend.

Openingstijden: zaterdag 26 nov. van 13.00 – 17.00 uur en zondag 27 nov. van 13.00 – 16.00 uur.